Dringend gezocht: omroeper/dj (deeltaak)

13 januari, 2023

Sinds jaar en dag verzorgt Argon rondom de wedstrijd van het 1e elftal op zaterdagmiddag muziek en informatie over de opstelling en doelpuntenmakers om zodoende het sfeergehalte op en rond het veld te verhogen.

Momenteel ligt deze taak bij één persoon die eerder al andere taken binnen de vereniging op zijn schouders heeft genomen en daardoor niet altijd aanwezig kan zijn wanneer het eerste elftal thuis aantreedt. We zijn daarom op zoek naar een 2e omroeper van eender welk geslacht die het leuk vindt deze dankbare taak voor de eerste elftal spelers en toeschouwers te verzorgen. Het zou erg jammer zijn als de speakers langs het veld straks regelmatig stil blijven.

Wil je meer weten over deze taak neem vrijblijvend eens contact op met Marco (fanshop@svargon.nl) en kijk eens mee in de praktijk voordat je beslist.