Lintjesregen raakt Frans van der Pouw-Kraan

26 april, 2023

Bij de jaarlijkse lintjesregen ter gelegenheid van de verjaardag van de Koning is dit jaar ook één van onze onmisbare vrijwilligers in het zonnetje gezet, namelijk Frans van der Pouw-Kraan.

Frans is al vele jaren actief binnen onze onderhoudsgroep, maar Argon is niet de enige die mag “profiteren” van de inzet van Frans. Hij heeft zich in de loop der jaren ook ingezet bij het AJOC festival, is actief bij Ipse de Bruggen (zorg voor mensen met een verstandelijke beperking), is vrijwilliger bij Maria-Oord in Vinkeveen en was actief binnen Venen on Ice, denk daarbij aan de ijsbaan voor het gemeentehuis.

Voor deze inzet op vele gebieden is Frans dus benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Wij feliciteren Frans van harte met deze onderscheiding, die hem wat ons betreft zeer toekomt en hopen uiteraard nog lang van zijn inzet en diensten gebruik te mogen maken.