Afsluiting seizoen Argon JO10-2

30 juni, 2019

Afgelopen donderdag was de seizoensafsluiting voor het team JO10-2. Na een mooi voetbalseizoen werden de ouders/familie uitgedaagd door de jongens om een potje te voetballen.

Zo gezegd zo gedaan samen op het Johan Cruijff Court werd een leuke wedstrijd georganiseerd het ging er fanatiek aan toe de stand liep gelijk op. Met drinkpauzes tussendoor voor de verkoeling en wat lekkers hebben de boys het de ouders/familie erg moeilijk gemaakt na verlenging hadden de jongens gewonnen met 13-11.

Na een inspannend uurtje konden wij met medewerking van de Club van Honderd ons naar het dorp begeven en deze leuke wedstrijd af te sluiten met een patatje en een snack bij Tof. Dit werd nog afgesloten met een ijsje en een laatste bal partij op het Raadhuisplein.

Omdat de jongens het nieuwe seizoen opgedeeld worden in diverse teams was dit gelijk een moment om elkaar een fijne vakantie en succes te wensen voor het volgende seizoen.