Keezbordtoernooi: u kunt inschrijven!

13 februari, 2019

De inschrijving van het 4de Open Mijdrechtse Keeztoernooi is weer geopend. Vrijdag 5 april is de kantine van SV Argon weer het strijdtoneel van dit fantastische spel.

Dit jaar gaan we voor een avond met maximaal 50 koppels! Geef je dus nu als koppel op via keezborden@svargon.nl

De kosten zijn € 20,- per koppel en zal dit jaar vooraf gestort moeten worden, de informatie hiervoor krijgen jullie na aanmelding via de mail.

Op vrijdag 6 april starten we om 20.00 uur (men wordt om 19.30 uur verwacht) met de eerste van de in totaal 3 speelrondes.
Het spelschema ziet er als volgt uit:
Ronde 1: 20.00 uur - 20.55 uur
Ronde 2: 21.10 uur - 22.05 uur
Ronde 3: 22.20 uur - 23.15 uur
Prijsuitreiking: omstreeks 23.30 uur

Aangezien er bij het Keezen verschillende spelregels gebruikt worden, zijn de spelregels voor deze avond hier te vinden (klik op de link), lees deze goed door zodat iedereen dezelfde regels hanteert. Tijdens deze avond liggen deze regels ook op de tafels.

Consumpties zijn alleen met consumptiemunten te betalen en deze munten zijn uitsluitend tijdens deze avond geldig.

De opbrengst van deze avond gaat wederom naar Stichting 4 Life, meer weten over deze stichting, kijk dan op http://www.stichting4life.nl

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, schroom dan niet om contact op te nemen met keezborden@svargon.nl

Groeten van de Organisatie!

Carolien, Joke en Niels