RABO CLUBSUPPORT: Samen vieren we de winst !

19 september, 2019

SV Argon maakt kans op een mooi geldbedrag indien u als lid van de Rabobank op onze vereniging stemt. De stemming is vanaf 27 september en wij hopen en rekenen op heel veel stemmen. Stemmen die worden vertaald in een zo hoog mogelijk geldbedrag dat wij ten goede laten komen aan het OPZETTEN VAN EEN BREDE JEUGDOPLEIDING. En breed wil zeggen voor alle leden ongeacht het niveau!! Ook zal de bijdrage worden besteed aan een trainers- en scheidsrechtersopleiding.

Klik voor aanvullende informatie en de voorwaarden op www.rabobank.nl/clubsupport en toets vervolgens Rabobank Rijn en Veenstromen in. Stemming staat open voor personen die zowel klant en lid zijn van de Rabobank.

Bent u wel klant maar nog geen lid van de Rabobank, vraag dan nu uw GRATIS lidmaatschap aan, zodat u straks uw stem uit kunt brengen. Vul het bijgevoegde formulier in en geef het aanstaande zaterdag af bij de stand of bestuurskamer. Wij sluiten het kort met de bank. Of regel het lidmaatschap zaterdag op onze telefoon/tablet. Het formulier mailen kan ook en wel naar fanshop@svargon.nl

Natuurlijk kunt u het ook regelen door te klikken op bovenstaande link van de Rabobank.
Afgezien dat u SV Argon steunt met deze actie zijn de voordelen:

• u beslist mee met jouw bank
  • u ontvangt 4 x per jaar het ledenmagazine Dichterbij (met financieel nieuws, interviews met lokale ondernemers en verhalen over maatschappelijke projecten)
  • u kunt gebruik maken van exclusieve lokale en landelijke aanbiedingen

Aanstaande zaterdag vanaf 13.00 uur bent u van harte welkom bij de stand waar tevens verkoop van die leuke ARGON FANSHOP artikelen plaats vindt.

Met uw stem werkt u mee aan de toekomst van onze club !
HARTELIJK DANK !!!