Vacature bij jongste jeugd

27 mei, 2020

Onze coördinator bij de O7/8/9 groepen gaat, omdat zijn zoon vanwege zijn leeftijd doorschuift, in diens schaduw mee en zal zich komend seizoen bezig gaan houden met de leeftijdsgroepen van 10 en 11 jaar. Een gebruikelijk beeld, velen van ons zijn begonnen met een functie op het moment dat hun kind voor het eerst ging voetballen en langzaam meegegroeid om zo te helpen om de club te voorzien van een noodzakelijke stabiele basis.

Maar dat houdt dus in, dat we voor het nieuwe jaar graag weer een beroep willen doen op één of twee nieuwe mensen, die zich in willen gaan zetten voor de groepen O7, O8 en O9. Wat dat nu precies inhoudt? In de woorden van de doorschuivende Mark:

Je bent met name aanspreekpunt en communicatiekanaal voor de ouders en leiders enerzijds en de club anderzijds. Het helpt als je een beetje weet hoe het reilen en zeilen bij een voetbalclub werkt, maar is absoluut geen vereiste. Je moet het vooral leuk vinden om iets voor de kinderen en de club te willen betekenen.
Coördinatoren van de verschillende leeftijdsgroepen komen af en toe bij elkaar om af te stemmen en nieuws te ontvangen vanuit de club.

Natuurlijk is het verreweg het leukst als je dit met minimaal 2 mensen kunt doen. Bespreek dit dus met andere ouders en wie weet ontstaat er een leuk team!!
Uiteraard zal ik de nieuwe coördinatoren volgend seizoen op weg helpen.

Het kost absoluut niet veel van je tijd en is vooral leuk en dankbaar om te doen!

Aan deze woorden hoeven we niets toe te voegen, mocht je interesse hebben of meer willen weten, dan is een mailtje naar Mark de juiste vervolgstap. Je bent/jullie zijn van harte welkom!!