Week van de scheidsrechter

02 oktober, 2020

Vanaf 3 oktober is het zover; de week waarin we alle scheidsrechters bedanken voor hun inzet. Het lijkt misschien vanzelfsprekend dat er (bijna) elke week een scheidsrechter bij jouw wedstrijd aanwezig is maar dat vereist een behoorlijke organisatie van zowel de KNVB als SV Argon zelf. Ieder weekend stappen deze vrijwilligers eerder hun bed uit om jullie wedstrijd zo eerlijk en leuk mogelijk te maken. Ze trainen vaak doordeweeks om de conditie op peil te houden, laten de avond daarvoor net dat laatste biertje staan en komen ondanks de soms strenge weersomstandigheden altijd netjes op tijd. Allemaal voor jou!

Om die reden bedanken wij alle scheidsrechters bij SV Argon in de week van 3 tot en met 11 oktober op een speciale manier. De aanvoerders van alle teams zullen op de wedstrijddag instructie krijgen en een klein presentje uitdelen aan hun eigen scheidsrechter. Verder is iedereen vrij om de scheidsrechter te bedanken op zijn of haar manier. Bedenk na afloop van de wedstrijd eens wat jij in het bijzonder waardeert aan de scheidsrechter.

Wij gaan er natuurlijk van uit dat we niet alleen deze week maar het gehele seizoen de scheidsrechters waarderen. Want uiteindelijk moeten we met z’n allen op het veld de wedstrijd zo sportief en eerlijk laten verlopen. We gaan er weer tegenaan!

Scheidsrechtercie sv Argon