Save the date: jubileum werpt schaduw vooruit

17 oktober, 2020

Beste Argonauten,

Volgend jaar vieren wij, bij leven en welzijn, het 50 jarig jubileum van de club. Een mijlpaal om bij stil te staan. Speciaal voor deze aangelegenheid hebben een aantal vrijwilligers uit de diverse geledingen van onze vereniging de koppen bij elkaar gestoken om er een ware happening van te maken. Ze vormen een jubileumcommissie die samen met het bestuur initiatieven ontwikkelen om er een feest van te maken waar jong en oud plezier aan beleven. Wij hebben besloten om daar een heel jaar voor uit te trekken met als start de maand juni 2021 tot en met de maand juni 2022. Wij kiezen voor de spreiding om de nodige flexibiliteit te genereren omdat helaas de coronapandemie ons wellicht nog parten speelt. Niemand kan ons immers vertellen wat deze catastrofe voor ons nog in petto heeft.

Het officiële startsein van de festiviteiten is op vrijdag 11 juni 2021 met aansluitend een jubileum toernooi op zaterdag 12 en zondag 13 juni.

Noteert u alvast deze data in de agenda.

Op zaterdag zal voor de jongste jeugd t/m 13 jaar De Ronde Venen Cup worden georganiseerd en op zondag voor de oudere jeugd t/m 19 jaar het Argon Jubileum Toernooi. Voor de senioren zal gedurende het jubileumjaar een separaat toernooi worden georganiseerd.

Het succes van ons jubileumtoernooi valt of staat met de deelname van alle jeugdteams van Argon, de deelnemende teams van de ons omringende verenigingen uit de regio en de medewerking van vele vrijwilligers. Het spreekt voor zich dat wij als vereniging de verwachting uitspreken dat alle teams van Argon zich beschikbaar stellen en compleet aanwezig zijn dit weekend. Zeker gezien het feit dat de verenigingen FC Abcoude, CSW, HSV’69 en SV Hertha reeds toezeggingen hebben gedaan om diverse teams af te vaardigen om te strijden om de felbegeerde bokalen.

Als Corona ons niet in de weg staat belooft dit dus een mooie aftrap van het jubileumjaar te worden.

Als bestuur en jubileum commissie hopen dat wij dat ook u zo enthousiast bent om er een spetterend jubileumjaar van te maken. Heeft u overigens nog suggesties of anderszins meldt u zich op het mailadres jubileum50@svargon.nl

Ook uw hulp is van harte welkom op welke wijze dan ook. Wij zien uw reactie met vertrouwen tegemoet.

Voorzitter Ton Goedemoed