Aanvulling programma jeugdwedstrijden / UPDATE 2

22 oktober, 2020

Zoals gemeld in het bericht over het Herfst Mix toernooi is er ook programma voor de JO7 t/m JO15.

De MO13, JO13/14 en JO15 zullen gemixt worden en op een heel veld iedere zaterdag tijdens de stilgelegde competitie onderling een wedstrijd spelen. De wedstrijden voor deze leeftijdscategorie zullen plaatsvinden op veld 4,5 en 6. Door het mixen van de teams hopen we op gelijkwaardige wedstrijden en veel spelplezier voor alle jongens en meiden

Voor de JO8 t/m JO10-2 geldt hetzelfde. Deze teams zullen ook gemixt worden en op een kwart veld tegen elkaar de strijd aangaan. En uiteraard doen de JO10-1 tm JO12-3 ditzelfde op een half veld. De allerjongste leden, de minis of JO7, trainen gewoon zoals gebruikelijk met elkaar op zaterdagmorgen. Zo blijven de jeugdleden van Argon in het weekend lekker voetballen zodat ze in beweging blijven en gewoon lekker bezig zijn met hun leukste hobby.

Deze wedstrijden zullen 9 uur starten, helaas moeten we de wedstrijden zonder publiek spelen en zijn enkel de begeleiders en eventuele scheidsrechters op het terrein aanwezig.

UPDATE 22 oktober:

In de bijlages vindt u nu de indeling van de teams van Onder 13 tot en met Onder 15 en het speelprogramma.

Update 23 oktober:

In de bijlages nu de indeling van de teams in de jongste groep en het programma voor zaterdag.