Start voorbereiding nieuwe seizoen

15 juli, 2021

Op dit moment zijn de velden van ons sportpark in zomerrust, maar binnenkort begint uiteraard weer de voorbereiding op het seizoen 2021-2022. Het seizoen begint voor het merendeel van de teams met 3 bekerwedstrijden in september waarna op 25 september de competitie begint, voor de onderbouw (die in 4 fases gaan voetballen) en Onder 23 is dat niet van toepassing, zij starten in het eerste weekend meteen met de competitie. De voorbereiding van de diverse groepen begint op onderstaande data:

31 juli – start training selectie senioren, senioren 2, senioren 3 en Onder 23
2 augustus – start training overige senioren
16 augustus – start training middenbouw (Onder 13 tot en met Onder 19)
23 augustus – start training onderbouw (mini's, Onder 7 tot en met Onder 12)

Voor het oefenprogramma verwijzen we u graag naar de pagina met het programma. Teams die oefenwedstrijden in willen plannen worden verzocht dit te doen in overleg met de veldcoördinator (veldcoordinator@svargon.nl) zodat alles op de juiste wijze ingevuld kan worden. Ook uitwedstrijden graag even doorgeven via dit mailadres zodat het programma op de website de juiste informatie bevat.