Webredactie

De website in de huidige vorm is sinds 2019 in de lucht. Het is de intentie van de club om ieder team van iedere afdeling de gelegenheid te geven om via de website informatie door te geven. Dat kan via verslagen van de wedstrijden, maar uiteraard zijn ook berichten over andere activiteiten van harte welkom.

Op de huidige teampagina staan het programma, de uitslagen, de stand en trainingstijden van het team vermeld. Daarnaast is er ruimte voor de verslagen en de fotoalbums, waardoor er een duidelijk teamgevoel gecreeerd kan worden.

We blijven dus op een actieve manier proberen om Argon te promoten en de leden te informeren en te enthousiasmeren. Wij zijn hierbij natuurlijk afhankelijk van de bijdragen van onze leden.

Via webteam@svargon.nl kunt u ons te allen tijde bereiken met nieuwe input en reacties.