Seizoen 2024-2025

Het is een mooie traditie dat bij iedere thuiswedstrijd van het eerste elftal een van de jongste Argonautjes op zal treden als pupil van de week. Iedere wedstrijd komt er een nieuw verhaaltje en een nieuwe foto bij, de nieuwste staat bovenaan de pagina.

Argon - Nieuwkoop: Xavi Jonker Argon JO9-1

Hallo allemaal! Ik heet Xavi Jonker en ben 8 jaar oud. Ik zit in J09-1. Mijn trainers zijn Duncan en Jorn.
Mijn favoriete club is natuurlijk Ajax! Een goede speler vind ik Mbappé. Ik speel in de verdediging, maar mee aanvallen vind ik ook heel erg leuk. Mijn zus heet Tess en zij speelt in de JO11.
Ik vind het leuk dat ik bij Argon pupil van de week mag zijn. Jammer dat mijn trainer van vorig jaar (Wouter) nog niet meedoet. Hopelijk spelen we goed en gaan we vandaag winnen!

Groetjes Xavi

Fotoalbum Xavi