Navigatie

Lid worden

Leuk dat je op deze pagina kijkt, want dat betekent dat jij (of jouw kind) interesse hebt om te gaan voetballen of basketballen bij sv Argon. En nieuwe leden zijn altijd welkom bij ons!

Als je al zeker weet, dat je voetbal of basketbal leuk vind dan kun je je aanmelden via het inschrijfformulier op deze website, maar het kan ook zijn dat je eerst graag wilt kijken of je het echt wel leuk vind. Dat is natuurlijk altijd mogelijk, bij de voetbal-mini’s kun je vanaf de leeftijd van 5 jaar gewoon een paar keer gratis meetrainen om het uit te proberen, bij het basketbal kan dat in overleg met de afdeling ook geregeld worden.

Als je lid wordt van de vereniging staan daar wel kosten tegenover, alle informatie over de contributie voor voetbal kun je vinden op deze pagina, voor basketbal op deze pagina. Daar staat ook vermeld via welke instantie het mogelijk is om financieel gesteund te worden als het betalen van contributie misschien wat moeilijk is vanwege de persoonlijke situatie, dus er is altijd een mouw aan te passen!

Om er voor te zorgen dat alles op de juiste manier gaat, verzoeken we je vriendelijk om het inschrijfformulier (hier klikken) volledig in te vullen en bij de “Overige opmerkingen” aan te geven of je wilt gaan voetballen of basketballen, dan zorgt de ledenadministratie er voor, dat alles op de goede manier afgehandeld gaat worden.

Voor de ouders van nieuwe jeugdleden vinden we het van belang om aan te geven, dat we de club samen moeten laten functioneren, we stellen het dan ook zeer op prijs als jullie actief willen meedenken en meedoen, bijvoorbeeld via een bar- of keukendienst, iedereen is daarbij van belang.

We wensen je veel plezier bij onze club, hopelijk tot snel!