Club van 100

De Club van 100 van SV Argon (Cv100) is voor iedereen die SV Argon een warm hart toedragen. De Club van 100 investeert onder andere in:

• Spelersvolgsysteem (SVS)
  • Voetbalbeleidsplan
  • Aanschaf materialen & hulpmiddelen

De bijdrage aan de Club van 100 bedraagt jaarlijks  € 100,-. Het innen van het geld gaat door middel van een automatische incasso. Leden van de Club van 100 worden vermeld op het "Club van 100-bord". Wilt u meer geven? Dan kunt zelf het bedrag kiezen dat u zelf wilt bijdragen.

Het lidmaatschap van de Club van 100

Deelname is per kalenderjaar en wordt stilzwijgend verlengd. Opzegging van het lidmaatschap kan schriftelijk of per email, uiterlijk per 1 november.

Wat krijgt u als lid van de Club van 100

• Jaarlijks wordt een nieuw doel voor de bijdrage benoemd en kenbaar gemaakt (Heeft u als lid een goed idee, laat het ons weten via de mail)
  • Club van 100 leden kunnen inzage krijgen in de besteding van de Club van 100
  • Club van 100 leden zijn 1 maal per jaar welkom bij een sponsorevent
  • Club van 100 leden worden vermeld op de tv schermen en op het Club van 100 bord in de kantine

Belastingvoordeel

De Club van 100 faciliteert schenken aan de vereniging met belastingvoordeel op basis van een periodieke schenking. Het gaat bij een periodieke schenking om een schenking van een vast bedrag voor minimaal 5 jaar. Deze leggen we vast in een onderhandse schenkingsovereenkomt.

Meer informatie over de aftrekbaarheid van de periodieke gift vindt u HIER op de website van de Belastingdienst.

De onderhandse schenkingsovereenkomst kunt u HIER downloaden. Vul dit formulier verder aan en mail dit naar penningmeester@svargon.nl

Vul het formulier in volgens de bijgeleverde toelichting en stuur deze rechtsgeldig ondertekend per e-mail naar clubvan100@svargon.nl. U ontvangt een door de vereniging ondertekende versie retour.

Omdat u een deel van uw gift  terugkrijgt van de Belastingdienst, kost het u netto minder om de club te steunen, of u kunt ervoor kiezen om ca. € 160,- te schenken, terwijl het u netto toch maar € 100,- kost.

Lid worden van de Club van 100 van SV Argon

Wilt u lid worden? Klik dan op "Doe mee" en geef u op!

Commissieleden Club van 100 van SV Argon
Vincent van der Horst en Peter Geurs

Voor vragen, ideeën of opmerkingen kunt u ons bereiken via e-mail.

LEDEN CLUB VAN 100

Abe van Nieuwkerk