Seizoen 2023/2024

Ook dit seizoen zal bij iedere thuiswedstrijd een van de jongste Argonautjes optreden als pupil van de week bij ons eerste elftal. Iedere wedstrijd komt er een nieuw verhaaltje en een nieuwe foto bij, de nieuwste staat bovenaan de pagina.

Argon - Montfoort S.V. '19: Riley van Goor, Argon JO9-4

Hallo allemaal,

Mijn naam is Riley van Goor. Ik ben 8 jaar oud en zit in team JO9-4.
Voetbal vind ik al heel lang leuk en vorig jaar voor het eerst meegedaan met schoolvoetbal. Toen wist ik het zeker en snel nog mijn zwemdiploma B gehaald en september begonnen met voetbal.
We zijn nu 8 maanden verder en vind het echt heel leuk. Leer elke keer wat nieuws wat ik graag thuis met mijn vriendjes verder wil spelen. FIFA speel ik thuis ook heel graag ????
Elke wedstrijd staan we in verschillende posities zodat we kunnen kijken waar we goed in zijn en wat we echt leuk vinden. Verdedigen is wel mijn beste kant en af en toe een doelpunt maken mag ook niet ontbreken.
Mijn favoriete voetbal spellers zijn: Ronaldo, Messi, Mbappé

Hopelijk wordt ik later ook een bekende voetballer.

Groetjes Riley

Argon - Woudenberg: Lasse Hiemstra, Argon JO9-3

Hallo allemaal, ik ben Lasse, ik ben 8 jaar oud en ik mag komende zaterdag Pupil van de Week zijn bij Argon! Ik voetbal al 3 jaar met veel plezier en zit nu in het JO9-3 team. Meestal ben ik te vinden op het middenveld, waar ik mijn best doe om mijn team te helpen winnen. Voetbal vind ik echt heel leuk! Vooral omdat ik steeds nieuwe dingen leer en natuurlijk omdat ik dol ben op scoren!

Mijn grote idool is Cristiano Ronaldo en ik ben fan van de clubs Ajax en Real Madrid. Ik vind het leuk om de Pupil van de Week te zijn, omdat ik het eerste doelpunt mag maken tijdens de wedstrijd. Ook vind ik het leuk om bij de bespreking in de kleedkamer te zijn en de wedstrijd van zo dichtbij te kunnen zien.

Ik hoop echt dat ze zaterdag gaan winnen!

Groetjes, Lasse.

Argon - Victoria: Kaan Tulumcu, Argon JO9-2

Hallo! Mijn naam is Kaan Tulumcu en ik ben 8 jaar oud. Dit is mijn tweede jaar dat ik voetbal bij SV Argon. Ik speel in team JO9-2.

Voetbal is mijn leven! Later wil ik profvoetballer worden en dan net zo goed kunnen spelen als Christiano Ronaldo en Neymar!!!
Ik vind het superleuk om pupil van de week te mogen zijn!!
Ik heb er enorm veel zin in. En natuurlijk hoop ik dat Argon gaat winnen!

Groetjes Kaan

Argon - SVL: Jasper Boersma, Argon JO9-1

Ik ben Jasper Boersma en ben begonnen met voetballen bij Argon toen ik 5 was. Ik zit dit jaar in de JO9-1 en dat is een heel leuk team! Het liefste speel ik in de aanval of op het middenveld, maar ook verdedigen vind ik niet erg. Mijn trainers zijn Lode en Bart en ik leer heel veel van ze! Mijn favoriete club is PSV en mijn favoriete speler is Messi. Ik vind het ontzettend leuk dat ik vandaag pupil van de week mag zijn en ik hoop dat Argon vandaag weer een keertje wint!

Groetjes Jasper

Argon - FC Aalsmeer: Ryan de Jong, Argon JO9-3

Hallo allemaal! Ik ben Ryan en 8 jaar oud. Ik ben dit seizoen begonnen met voetballen. Ik zit in J09-3. Mijn trainers zijn Frodo en Steven.
Mijn favoriete club is Ajax! Een goede speler vind ik Ronaldo en Mbappe.
Ik heb een broertje en hij speelt bij de mini's en heet Jax.
Ik vind het leuk dat ik bij Argon pupil van de week ben geworden.

Groetjes, Ryan

Argon - Batavia '90: Mees van Beers, Argon JO9-2

Ik ben Mees van Beers en ben 8 jaar oud. Ik voetbal sinds 2 jaar bij Argon. Heel even bij de mini’s maar mocht al snel invallen bij de JO8-2. Dat werd elke week meetrainen en toen mocht ik ook elke week mee met de wedstrijden. Super leuk was dat.
Daarna gespeeld in de JO8-1 in de verdediging. Dit jaar speel ik in de JO9-2 ook in de verdediging, maar kan nu ook (door de fantastische trainers) goed naar voren komen en scoren! Ik hoop nog veel te leren en net zo goed te worden als Mbappé en Ronaldo.

Ik vind het leuk dat ik zaterdag met Argon 1 het veld op mag en hoop zeker dat ze gaan winnen.

Groetjes, Mees

Foto album: klik hier.

Argon - De Meern: Ties de Haer, Argon JO9-1

Hallo! Ik ben Ties de Haer en ik ben 8 jaar. Ik ben bij Argon gaan voetballen toen ik 5 jaar oud was. Dit jaar voetbal ik in de JO9-1. Mijn trainers zijn Lode en Bart en ik vind het heel erg leuk. Ik ben verdediger, maar ik vind het ook leuk om af en toe een doelpunt te maken. Mijn favoriete club is Ajax en Mbappé vind ik een goede voetballer. Mijn oom Jasper de Haer is met het eerste van Argon kampioen van Nederland geworden. Ik vind het heel leuk om pupil van de week te zijn.

Fotoalbum: klik hier.