Sponsor Zaken

whatsapp-image-2023-08-26-at-09-36-07.jpg

v.l.n.r. :  Niels van Yperen, Vincent Keijzer, Peter Geurs, Marco Bakker, Vincent van der Horst en Peter Schoonderwoerd

Goed samenspel scoort!
Hartelijk welkom op de webpagina over sportsponsoring van Sportvereniging Argon. Een pagina waarop u alles leest over onze visie op sportsponsoring. En over ons aanbod voor effectieve communicatie met uw doelgroepen. Gelukkig spelen persoonlijke- en maatschappelijke betrokkenheid nog steeds een grote rol bij het ondersteunen van onze vereniging. Maar minstens zo belangrijk vinden wij het rendement op uw (financiële) bijdrage. Die combinatie van factoren vormt de basis voor onze aanpak.

Sponsoring is Business
We winden er geen doekjes om, sponsoring gaat in deze economisch lastige tijd vooral om effectief zaken doen en resultaat behalen. Daar is onze sponsoraanpak op afgestemd. U kunt kiezen uit diverse, heldere sponsorpakketten voor het optimaal ondersteunen van uw specifieke ondernemingsdoelstellingen.
Overigens: wat uw reden ook is om Argon te sponsoren, we garanderen u dat de sponsorinkomsten op verantwoorde wijze worden besteed aan het welzijn van de leden en de toekomst van de Sportvereniging.

De Argon Business Club (De ABC)
Alle nieuwe, inspirerende ideeën met als uitgangspunt business – pleasure – voetbal (overigens in willekeurige volgorde te plaatsen hetgeen u het meest aanspreekt) hebben we gebundeld onder de naam “Argon Business Club”. De club heeft als doel een regionaal platform te zijn voor ondernemers die geïnteresseerd zijn in het versterken of uitbreiden van hun zakelijke netwerk vanuit de visie business – pleasure – voetbal.

De CSZ Nieuwsbrief
In de week voorafgaand aan de thuiswedstrijden van Argon 1, stuurt de Commissie Sponsor Zaken een digitale nieuwsbrief via e-mail naar alle sponsors. Hier staan leuke weetjes, nieuwe sponsormethoden en berichten over/van andere sponsors. Wilt u ook deze nieuwsbrief ontvangen, neem dan contact op via sponsorzaken@svargon.nl

De Argon Business Club (De ABC)
• creëert voor u een netwerkplatform voor het opbouwen en vergroten van uw zakelijk netwerk;
• organiseert voor u inspirerende én ontspannende activiteiten;
• stelt Argon beschikbaar voor de exposure van uw bedrijfsactiviteiten.
• laat u kennis maken met de Argon bijeenkomsten.

Argon organiseert wij een aantal keren per jaar informele netwerk bijeenkomsten waar u uw collega-ondernemers kunt ontmoeten. Dit kan zijn direct na werktijd en (eventueel) voorzien van een hapje en drankje. De nadruk ligt op de mogelijkheid te netwerken, maar er worden ook interessante, grappige, leerzame of bijzondere presentaties en/of workshops georganiseerd. De bijeenkomsten hebben een informeel karakter, maar wel met een informatief gedeelte. Naast deze bijeenkomsten bent u vanzelfsprekend ook van harte welkom op de andere evenementen die wij voor de andere partners, niet zijnde leden van de business club, organiseren.

De bijeenkomsten voor het  seizoen 2023-2024 zullen zo spoedig mogelijk gecommuniceerd worden. maar u kunt alvast de volgende data in uw agenda noteren:

donderdag 12 oktober 2023: Bedrijfsbezoek
donderdag 7 maart 2024: Bedrijfsbezoek (Bowling Mijdrecht) en Spreker
zondag 2 juni 2023: Einde seizoen Event Commissie Sponsor Zaken (CSZ)

Lid worden van de Argon Business Club is investeren in netwerken, in business – pleasure – voetbal, is investeren in succesvol ondernemen. Lid worden is ook de vereniging steunen. De vereniging, de jeugd en ons 1e elftal helpen bouwen aan een mooie voetbaltoekomst.

Klik op onderstaand plaatje voor meer informatie en de prijzen van de Argon Business Club en andere sponsormogelijkheden.

Daarnaast geven wij u de mogelijkheid om uw naam aan de verschillende evenementen te verbinden en binnen ons afgesloten terrein uiting te geven aan uw producten.

Scoren door een omvangrijk bereik
Argon is één van de bekendste sportverenigingen uit de regio Utrecht en Noord- en Zuid-Holland. Met de website bereikt de club maandelijks meer dan 20.000 bezoekers en honderden bedrijven die aan Argon gelieerd zijn, daarnaast worden via de wekelijkse per e-mail verspreide nieuwsbrief zo'n 1.100 adressen bereikt, die interesse hebben in SV Argon. En via lokale mediapartners worden nog veel meer lezers bereikt. Dit betekent dat Argon ook regionale aandacht krijgt via RTV Utrecht en RTV De Ronde Venen, in de schrijvende pers en op internet. Kortom: met Argon bereikt u uw doelgroep.

Alle afspraken helder vastgelegd
Er staat altijd een accountmanager van de Commissie Sponsor Zaken voor u klaar. Van het eerste, vrijblijvende contact, tot het tekenen en het bewaken van de sponsorovereenkomst. Dat is wel zo makkelijk. Voor informatie, advies of contact klikt u hier of neemt u contact op met een van de personen van de commissie die onderaan deze pagina staan.

Overige sponsormogelijkheden
Kijk hieronder voor meer informatie over de overige sponsormogelijkheden of neem contact op via sponsorzaken@svargon.nl of bel met 06-51623014

Contact
Heeft u interesse in onze uitgebreide en effectieve sponsormogelijkheden? Neem dan gerust contact op met één van de hieronder genoemde leden van de Commissie Sponsor Zaken.

Marco Bakker | 06-10526775 |  marcobakker1@gmail.com

Niels van Yperen | 06-51623014 | sponsorzaken@svargon.nl