7 vs 7 toernooi

Eindelijk is het zover, het eerste Argon 7-vs-7 voetbaltoernooi, op zaterdag 8 juni 2024!

Jouw team inschrijven voor het toernooi? Dat kan door onderstaand formulier in te vullen, uiterlijk zaterdag 11 mei. In totaal is er plek voor maximaal 32 teams (vanaf 18 jaar).
Het inschrijfgeld bedraagt € 35,- per team en is op het toernooi te voldoen bij aanmelding bij de wedstrijdleiding.

Het toernooi vindt plaats op SV Argon, op velden 1, 2 en 3. Een wedstrijd wordt gespeeld op een half veld, 7 tegen 7, en duurt 20 minuten.

De eerste wedstrijden zullen om 10:30 uur beginnen en het laatste fluitsignaal zal naar verwachting rond 16:00 uur klinken. Na afloop van het toernooi is er een prijsuitreiking en muziek, verzorgd door onze eigen DJ Erik en een special guest.

Eind mei worden de teams, het toernooischema en verdere details bekend gemaakt.

We hopen jullie te zien op zaterdag 8 juni en kijken uit naar een prachtig evenement!

Met sportieve groet,

SV Argon evenementencommissie

P.S.

Heb je verdere vragen over het toernooi? Mail dan naar 727-toernooi@svargon.nl

Na verzending van de inschrijving ontvang je een bevestiging op het aangegeven mailadres.

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.