Doe mee!

De vernieuwde accommodatie wordt van ons allemaal! Letterlijk, want iedereen kan bijdragen. Hoe?

Geef een financiële bijdrage
Voor de (ver)nieuwbouw is veel geld nodig. Naast diverse subsidies en fondsen vragen we ook om een financiële bijdrage aan betrokken bedrijven en leden. Dit is uw kans uw (bedrijfs-) naam te verbinden aan bijvoorbeeld de heipalen, de fundering, de gevelbekleding, de dakbedekking, de zonnepanelen, et cetera.
Ja, ik bouw mee!

Draag bij in mankracht en materialen
Vele handen maken licht werk. Dat spreekwoord is ook van toepassing op onze (ver) nieuwbouw. Beschikt u over twee rechterhanden en heeft u een paar uurtjes tijd over? Of wilt u bijdragen met materialen als heipalen, zonnepanelen of gevelbekleding? Uw inzet en materialen zijn voor ons een groot cadeau.
Ja, ik doe mee!

Obligatieplan
Een unieke kans om mee te investeren in de (ver)nieuwbouw van onze club, is deelname aan ons obligatieplan. Dit plan is een win-winsituatie: u investeert in de club én laat uw vermogen groeien (met een maximum van wel 4% rendement!)
Klik hier voor alle informatie over ons obligatieplan.

Organiseer een benefietevenement
Iedereen kan bijdragen aan onze (ver) nieuwbouw. Van jong tot oud. Organiseer een toernooi, een veiling, een bingoavond, een actie met statiegeldflessen, een sponsorloop, een benefietdiner… Kan allemaal! Laat jouw creativiteit stromen en zet jouw organisatietalent in voor de club.
Ja, ik heb een leuk idee!