De Lijnkijkers: wat doen ze zoal?

08 september, 2023

De sportvereniging Argon weet zich al vele jaren gesteund door een supportersvereniging genaamd De Lijnkijkers. Menig project van de club hebben zij financieel kunnen ondersteunen en daar zijn wij als vereniging natuurlijk heel erg blij mee.

Hoe komen ze aan die financiën om telkens weer een bijdrage te kunnen doen, zult u zich misschien afvragen. Wel, naast het feit dat iedereen lid kan worden van de supportersvereniging (voor de kosten hoeft men dat niet te laten) organiseren ze maandelijks een goedbezochte bingo avond en natuurlijk zijn ze dagelijks bezig met het verzamelen van oud papier via de container op ons parkeerterrein. Over die activiteit is er een leuk artikel verschenen bij de regionale omroep RTV Utrecht, dat u via deze link kunt bekijken.

Mocht u interesse hebben in de activiteiten van de supportersvereniging, dan kunt u altijd contact opnemen via een mailtje naar de secretaris van De Lijnkijkers.