Zoek je een stageplaats?

15 september, 2023

Het is weer de tijd dat de middelbare scholen hun leerlingen opdragen om een stageplaats te zoeken voor een maatschappelijke stage. Zoek je zo'n plek,dan heb je misschien geluk, want: Argon is een erkend leerbedrijf voor studenten en scholieren om stage te lopen.

Zou jij het leuk vinden om binnen Argon stage te gaan lopen, dan kunnen wij je een mooie stageplek aanbieden. Hierbij maak je kennis met de verschillende facetten van de vereniging en bieden wij je de kans om diverse activiteiten binnen de club te begeleiden en te organiseren.

Voor verschillende soorten stages hebben we mogelijkheden om je een actieve en leuke rol binnen Argon te geven. Denk daarbij aan het trainen en coachen van jeugdteams, het organiseren van evenementen en toernooien of het fluiten van jeugdwedstrijden. Kortom mogelijkheden genoeg!

Als je vanuit je sportopleiding of voor je maatschappelijke stage op zoek bent naar een stageplaats dan komen we graag in contact om de mogelijkheden te bespreken.
Je kunt hiervoor contact opnemen via veldvoetbal@svargon.nl