Verkoop loten Grote Club Actie gestart

23 september, 2023

Hi Argonauten! Vandaag, 23 september, is de Grote Clubactie 2023 van start gegaan. We hopen dat jullie allemaal met net zoveel enthousiasme zullen gaan verkopen als afgelopen jaar. De opbrengst van jullie verkoop zal terecht komen bij het Argon-voetbalbeleidsplan welke het geld gaat besteden aan de totale opleiding van de jeugd van Argon. Als stimulering voor jullie inzet zijn er dit jaar weer mooie prijzen te verdienen:

Top 3 beste verkopers (exclusief superloten): 1. Trainingspak naar keuze 2. Trainingspak naar keuze 3. Trainingspak naar keuze

Top 2 beste teams: 1. Teamuitje eiland van Hein 2. Teamuitje eiland van Hein

Top 2 beste SUPERlot verkopers: 1. Trainingstenue (shirt/short) 2. Trainingstenue (shirt/short)

Heel veel succes met de verkoop.

Marco & Monique Bakker Organisatie Grote Clubactie SV Argon groteclubactie@svargon.nl