Samen met Z&Z staan we sterker!

17 november, 2023

Samen sta je sterker! Daarom werken we samen met zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid om de gezondste regio van Nederland te worden. Op 15 november ontvingen we een startvergoeding van € 1000,- voor onze club. Het bedrag is bedoeld voor het stimuleren van mensen om samen te sporten. Want in teamverband sporten maakt je fysiek fit en zorgt voor sociale verbinding! Met de bijdrage van Zorg en Zekerheid kunnen wij wat extra’s doen voor onze club en leden.

Win-win voor jou én SV Argon

De samenwerking tussen Zorg en Zekerheid en sportclubs levert niet alleen voordelen op voor onze club, maar ook voor onze leden. Als lid ontvang je korting op de premie van de meeste aanvullende verzekeringen. Maar er zijn nóg meer voordelen voor jou en de club. Bekijk ze hier: www.zorgenzekerheid.nl/sportclub en op ons eigen actieblok HIER