Geslaagde eerste Sponsorbijeenkomst Voetbalbeleidsplan

22 november, 2023

Op dinsdagavond 20 november jl. heeft de eerste van twee toelichtingsavonden van het voetbal beleidsplan plaatsgevonden. De “plaats delict” voor deel 1 van de tweede sponsoractiviteit was de bestuurskamer, waar de aanwezigen zich lieten voorlichten over de ambitieuze voetbal technische plannen van de vereniging.

Dat deze plannen zeer ambitieus zijn, bleek wel uit het ruime betoog van Abe van Nieuwkerk, Frank Verlaan en Mark Flapper. Daarin bespraken zij het 5 jaren plan in al haar facetten en met al haar uitdagingen. Hierbij werd een belangrijke doelstelling van het plan benoemd, om alle (jeugd)leden de best mogelijke voetbal opleiding te kunnen bieden, ongeacht leeftijd en talent zodat ieder (jeugd)lid zijn of haar sportieve ambities optimaal kan realiseren.

Deze uitleg werd door de aanwezige sponsoren zeer gewaardeerd. Het is daarom plezierig om te melden dat er nog een gelegenheid is om kennis te nemen van dit veelomvattende plan. U bent op dinsdag 28 november om 20.00 uur weer van harte welkom in de bestuurskamer waar de toelichting een tweede maal plaats zal vinden. Dus meld u nog even aan en we zien u graag verschijnen..!

Meld u dus snel aan op sponsorzaken@svargon.nl of bij uw contactpersoon van de CSZ

Met sportieve groet,

Commissie Sponsor Zaken (CSZ) SV Argon