Argon jeugd zorgt voor een mooie opbrengst Grote Clubactie

29 november, 2023

Op woensdag 29 november jl heeft er in het kader van de Grote Clubactie 2023 een prijsuitreiking plaatsgevonden bij Bowling Mijdrecht.
Tijdens het traditionele sint bowlen van de jongste jeugd van SV Argon werden de verkooptoppers in het zonnetje gezet door de organisatie van de Grote Clubactie.

Wederom viel er een record te noteren want vele enthousiaste Argonauten wisten met elkaar 3632 loten te verkopen welke goed waren voor een totaal bedrag van € 8716,-.
We willen alle kopers en verkopers hartelijk danken voor deze enorme bijdrage aan de clubkas welke dit jaar ten goede zal komen aan de ontwikkeling van de totale Argon jeugd.

Beste verkoper:
1. Xavi Erkelens 223 loten
2. Twan Brouwer 162 loten
3. Daniel Krimp 157 loten

Beste superlot verkopers:
1. Xavi Erkelens 6 superloten
2. Mayson Stam 4 superloten

Beste team:
1. JO12-1 j/m 552 loten
2. JO9-4 258 loten

Bent u ook zo enthousiast om volgend jaar de Grote Clubactie nog succesvoller te laten zijn voor de club?  We zijn op zoek naar nieuwe kartrekkers die volgend jaar ingewerkt en klaargestoomd willen worden door het huidige Grote Clubactie team. Uw reactie zien we graag tegemoet via commercielezaken@svargon.nl