Van de bestuurstafel afdeling veld-zaalvoetbal

29 november, 2023

Beste Argonauten,

We zijn op dit moment met veel mooie initiatieven binnen de club bezig, denk hierbij aan interne scouting, heropening bestuurskamer / wedstrijdsecretariaat op de zaterdagochtend, het voetbalbeleidsplan, PASS Opleiding, de herontwikkeling van het sportpark, maar ook een toenemend aantal evenementen welke op de club worden georganiseerd. Ook in december staan er tal van activiteiten op de agenda: Sinterklaas bowlen (29/11), FIFA Toernooi (15/12), Kicksen en Kerstballen Feest (16/12), Zaalvoetbaltoernooi Jongste Jeugd (30/12 en 6/1). Activiteiten welke er toe bijdragen de onderlinge verbondenheid, sfeer, plezier en samenwerking binnen Argon te vergroten

Om dit mogelijk te blijven maken, blijven we continue op zoek naar vrijwilligers om aan te sluiten en een steentje bij te dragen. Denk hierbij o.a. aan:

·       Bezetting bestuurskamer / wedstrijd secretariaat op de zaterdag (blokken van 2-3 uur in de ochtend of de middag)

·       Materiaal en Kleding Commissie

·       Toernooi Commissie -> inventarisatie uit toernooien, mogelijkheden Argon toernooien vanaf seizoen 2024-2025, interne (zaal)voetbal toernooien, etc.

·       Scheidsrechter Commissie -> planning en indeling, opvang jeugd scheidsrechters op zaterdagochtend in bestuurskamer, opvang KNVB scheidsrechters in de bestuurskamer, organiseren van scheidsrechter bijeenkomsten, speluitleg aan trainers / leiders / ouders, structurele opleiding, etc.

·       Opvang en begeleiding van stagiaires -> contact met VLC en MBO's, toewijzen stagiaires aan trainers / teams in overleg met jeugdcoördinator, administratie, goedkeuring uren, etc.

·       Vrijwilligers Commissie

Sommige vrijwilligerstaken zijn echt maar 1-2 uurtjes werk in de week / maand, en velen handen maken licht werk. Het zou mooi zijn als meer mensen zich aanmelden om ook op bovenstaande vlakken een bijdrage te leveren. Daar hoef je ook niet altijd verstand van voetbal voor te hebben. Wel enthousiasme, plezier en een goede dosis humor! Voor vragen of aanmeldingen: veldvoetbal@svargon.nl of kom langs voor een kop koffie / praatje op zaterdagochtend in de bestuurskamer! Ik hoor graag van jullie / onze leden / overige geïnteresseerden!

Bestuur Veldvoetbal