Sinterklaas Bowlen

29 november, 2023

Op woensdag 29 november hebben de jeugdteams van Argon gezellig met zijn allen gebowld bij Bowling Mijdrecht. De ene naar de andere kegel werd omgegooid en iedereen was lekker fanatiek. Na het bowlen hebben de kinderen lekker patat met een snack gegeten.

Als grote verrassing kwam Sinterklaas met zijn Pieten langs en heeft hij voor deze gelegenheid geshopt bij HEMA Mijdrecht. De kinderen zijn verrast met pepernoten en chocoladeletters. Dit tot groot plezier van de kinderen.

Om van de gelegenheid gebruik te maken kwamen Monique en Marco Bakker langs met leuke prijzen. Vanwege de grote opbrengst met de Grote Clubactie zijn er 3 kinderen die uiteindelijk de meeste losse loten hebben verkocht en nog eens 2 kinderen die de meeste superloten hadden verkocht. Alle winnaars zijn verrast met mooie nieuwe trainingspakken of een mooi nieuw shirtje en broekje van hun favoriete club.

De kinderen hebben een geweldige middag/avond met elkaar gehad.

Mede met dank aan bovengenoemde sponsors was dit namens de Evenementen Commissie weer een geslaagd evenement. Voor meer foto's: klik hier