Argon investeert in Jeugdopleiding

28 december, 2023

Argon is volop in ontwikkeling. Dat begint met het aantrekken van de juiste mensen. We zijn dan ook bijzonder blij dat we de openstaande positie van Hoofd Jeugd Opleiding (=HJO) met de komst van Hans van Elden (67) per 1 januari hebben kunnen invullen.

Hans van Elden brengt een schat aan ervaring mee als oud-profvoetballer (Wageningen en Vitesse), voetbalcoach, opleider, technisch directeur en HJO.

Zo werkte Hans in het buitenland als trainer in China en Amerika, binnen Nederland o.a. bij gerenommeerde clubs als GVVV, Unitas, TEC.

Als HJO was Hans onlangs nog actief bij Alphense Boys.

Hans is jarenlang werkzaam geweest in het onderwijs (zowel als leerkracht als directeur) en  sinds 1998 actief als docent KNVB/HAN (op dit moment verantwoordelijk voor de  cursus UEFA B jeugd / VC 3) . Als directeur Curaçao Soccer Academy was hij tussen 2011-2016  verantwoordelijk voor alle nationale jeugdteams en werkte in dit verband samen met FC Utrecht.

Hans zal in de functie van HJO onze opleidingsvisie, zoals vastgelegd in ons Voetbalbeleidsplan (=VBP) en uitgewerkt in het Technisch Leerplan, samen met alle betrokkenen in de praktijk gaan brengen, zodat we oprecht kunnen zeggen dat we alle jeugdleden een prachtige, kwaliteitsvolle voetbalopleiding aanbieden, waar het voetbalplezier van afdruipt.

Wij zien dan ook uit naar een succesvolle samenwerking om onze jeugdopleiding én de jeugdtrainers nog verder te kunnen verbeteren en ontwikkelen.

Welkom Hans!!

Abe van Nieuwkerk,