Geslaagd zaalvoetbaltoernooi JO11-JO12 30 december 2023

04 januari, 2024

Zaterdag 30 december 2023 vond er een zaalvoetbaltoernooi plaats voor de JO11 en JO12 in De Eendracht. De opkomst was goed, met een totaal van 32 kinderen en de tribune zat vol met toeschouwers.

Vol enthousiasme gingen de teams van Arsenal, Liverpool, Real Madrid, Barcelona, Bayern München en Paris Saint Germain er tegenaan.

Elk team speelde 1 keer tegen elkaar en op basis van de eindstand werden er als afsluiting finale wedstrijden gespeeld. Dit leverde spanning en sensatie op, waarbij de wedstrijd om de 3e en 4e plaats tussen Liverpool en Arsenal zelfs beslist moest worden met penalty’s. De uiteindelijke winnaar van het toernooi werd Paris Saint Germain dat in een spannende finale tegen Bayern München in de slotseconden met 2-1 de overwinning pakte.

Tussendoor en na afloop was er voor de kinderen limonade en chips.

Kortom, een geslaagd toernooi met een dank aan iedereen binnen Argon die dit toernooi mogelijk heeft gemaakt.