Gezellige opening van het jaar

10 januari, 2024

Jongstleden zaterdag hebben we het verenigingsjaar afgetrapt met de nieuwjaarsbijeenkomst, vooraf gegaan door het Argonautenbal. Dat sportieve deel leverde zoals gebruikelijk (naast de reüniesfeer) leuke potjes op en na een spannende finale uiteraard ook een winnaar die ditmaal luisterde naar de historische naam Stormvogels. Zij mochten tijdens de gezellige bijeenkomst hun prijs in ontvangst nemen die geïnspireerd was door de weersvoorspellingen maar toch ook gericht op de vereniging.

De bijeenkomst zelf was een geanimeerd geheel, waarbij voorzitter Michiel van Aken in zijn woordje aandacht had voor de vele zaken die in de achter ons liggende maanden door het nieuwe bestuur en de commissies voortvarend zijn aangepakt en uiteraard ook een blik richting de toekomst, waar tijdens de ALV op 18 januari meerdere tipjes van sluiers opgelicht zullen worden, zo werd beloofd. Een reden temeer voor de leden om die ALV dus te bezoeken.

Na de beste wensen namens het voltallige bestuur werd in heel gezellige sfeer nagebabbeld over van alles en nog wat, onderwijl genietend van de goede zorgen die de organisatie voor de bezoekers over had en van de muziek die door DJ Erik werd verzorgd.

De organisatie (kantinecommissie en evenementencommissie) kunnen terugzien op een prima start van 2024!