Joop Smaling benoemd tot erelid

19 januari, 2024

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van donderdag (waarover later meer op deze site) is op voordracht van het bestuur Joop Smaling benoemd tot erelid van onze vereniging.

Joop neemt na bijna twintig jaar afscheid van de financiële kant van de club die hij heeft gesteund als penningmeester, lid van de administratiecommissie en ook nog een periode als penningmeester ad interim. Zijn vele uren werk op de achtergrond van de vereniging hebben verlichting gebracht bij meerdere besturen van de club en het was dan ook niet verwonderlijk dat het voorstel van het bestuur met een ovationeel applaus werd aangenomen. Joop blijft uiteraard betrokken bij de club die hij al zo vele jaren een warm hart toedraagt.