A.s woensdag inloopavond VBP/TLP

18 maart, 2024

Beste leden en/of geïnteresseerden,

Graag nodigen we u uit voor een inloopavond op woensdag 20 maart aanstaande om 20.00 uur in de kantine van Argon.

Deze avond is vrij toegankelijk voor een ieder die zich wil laten informeren over de koers die Argon is ingegaan op het gebied van ontwikkeling van u of uw kind gedurende zijn of haar voetbalperiode.

De afgelopen maanden is er in nauwe samenwerking met de KNVB, FC Utrecht en enkele bekende Argonauten zoals Jan Zoutman en Rens Elbertsen hard gewerkt aan een beleidsplan voor de afdeling voetbal en daarnaast ook aan een gedetailleerd technisch leerplan. Argon is bijzonder trots dat er nu daadwerkelijk een document voorhanden is dat houvast biedt aan dé manier waarop uw kind zich door de jaren heen kan en mag ontwikkelen bij Argon. Deze ontwikkeling zal mogelijk gemaakt worden door allereerst onze gediplomeerde en vakkundige trainers, ons hoofd jeugdopleiding, de scouts en leden van de technische commissie. Kortom een keurkorps aan mensen die deze mooie uitdagingen graag aan gaan. Het doel is om binnen 5 jaren de status Regionale Jeugdopleiding van de KNVNB te realiseren, een officieel kwaliteitskeurmerk van de KNVB m.b.t. de kwaliteit van de opleiding. Een garantie voor een kwaliteitsvolle jeugdopleiding voor alle spelers en speelsters binnen de club.

Hoe dit ontwikkelingsprogramma in de praktijk vorm gegeven gaat worden zullen de heren Abe van Nieuwkerk, Frank Verlaan en Mark Flapper u (middels een boeiende presentatie) graag deelgenoot van willen maken.

U zult begrijpen dat u deze presentatie niet mag missen, u bent allen van harte welkom en we verzekeren u dat u zeer enthousiast huiswaarts zult keren.

Graag tot woensdag 20 maart om 20.00 uur in de kantine van Argon.

Met sportieve groet,

Abe van Nieuwkerk ( Technische Zaken)

Marco Bakker ( Commerciële zaken)

NB: Club van 100 / sponsoring:
Ontwikkelen kost geld dat begrijpt iedereen. Bijzonder trots zijn we op onze sponsoren en Club van 100 donateurs die dit voetbalbeleidsplan ondersteunen middels een donatie. Mede dankzij hun deelname kunnen we blijven investeren in een prima basis en persoonlijke doorontwikkeling bij Argon. Jezelf ontwikkelen doe je niet alleen maar met elkaar en voor elkaar.........
Ook lid worden van de Club van 100 ? Kijk voor meer info of direct aanmelden op: https://svargon.nl/de-club/club-van-100
Wilt u graag sponsor worden? Stuur een mail naar sponsorzaken@svargon.nl en we nemen direct contact met u op om de mogelijkheden op maat te bespreken.