Nieuwe kleding: data om te passen

15 maart, 2024

Zoals in de Algemene Ledenvergadering van 18 januari 2024 is besloten, gaan we binnen SV Argon met ingang van het seizoen 2024/2025 over op een nieuwe kledinglijn van het merk Robey.

Tegen een jaarlijkse vergoeding zal ieder Argon lid er straks identiek bijlopen, met voor de gehele jeugd ook een mooi trainingspak en een sporttas.

In de komende weken zijn diverse mogelijkheden ingepland om kleding voor het nieuwe seizoen te passen. Alle leden kunnen zo de juiste maten doorgeven. En op basis daarvan kunnen wij de juiste bestellingen doorgeven aan Twinsport / Robey. Bij het ene merk valt de maat namelijk net iets ruimer/krapper dan bij het andere merk.

Let hierbij ook op dat kinderen in de groei kunnen zijn en dat de kleding welke in augustus/september geleverd gaat worden, in principe een heel seizoen mee dienen te gaan. Ruilen kan pas in 2025!

Mogelijkheden tot het passen van kleding:

• zaterdag 16 maart van 9:00 tot 16:00 uur
  • dinsdag 19 maart van 18:00 tot 20:00 uur
  • woensdag 20 maart van 18:00 tot 20:00 uur
  • zaterdag 23 maart van 9:00 tot 16:00 uur
  • maandag 25 maart van 18:00 tot 20:00 uur

Locatie: Bestuurskamer van SV Argon

Buiten genoemde data is het niet mogelijk om te passen, dus het vriendelijke verzoek om iedereen gebruik te laten maken van de beschikbare data.

Uitgebreidere informatie kunt u lezen in de bijlage.

Argon Kleding Commissie

kledingcommissie@svargon.nl