Contractnieuws onderbouw

05 april, 2024

In navolging op het goede nieuws omtrent de trainers van de middenbouw en natuurlijk het verlengen van onze HJO hebben we vanuit de TC onderbouw ook goed nieuws te melden betreffende de trainers (JO8-JO12).

De JO8 lichting wordt aankomend seizoen getraind door Cesar de Kuijer en Justin Eindhoven. Beide hebben als speler een verleden bij Argon en pakken nu samen de handschoen op om de jongste spelers te begeleiden bij de eerste stappen in hun voetbalcarrière.

De JO10-1 wordt aankomend seizoen getraind door Lode van Balgoijen en Bart de Zwart. Beide zijn bekend voor de jongens, want ze gaan met het team mee omhoog. Beide zijn zelf speler bij Argon en fanatiek betrokken als trainers.

De JO11 lichting wordt aankomend seizoen getraind door Jordy Zwaneveld en Niels de Vries. Jordy en Niels komen over van de JO13 en daar zijn we als TC heel erg blij mee, gezien het feit dat we bij deze groep een volgende stap gaan zetten in het zogenaamde lichting trainen. Afgelopen jaar zijn we bij deze lichting (JO10) begonnen met de pilot om te kijken hoe dit gaat, nu aan Jordy en Niels om dit naar een hoger niveau te tillen. De uitdaging is groot en daarom zijn we zeer blij dat we zulke ervaren trainers voor deze groep kunnen zetten.

De JO12-1 gaat onderhanden genomen worden door Roy Zwaneveld en wordt daarbij ondersteund door Milan Geurs. Milan komt over van de JO10, Roy komt over van de JO15-1. Twee jonge jongens die goede stappen zetten in hun trainerscarrière.
Vanuit de TC zijn we blij dat we bovenstaande namen hebben weten vast te leggen voor aankomend seizoen. Allemaal mensen die bekend zijn met de club, danwel vanuit het verleden of het heden en ons daarmee uitstekend kunnen helpen in het verder invoeren van het voetbalbeleidsplan.

Voor de JO9 lichting is op dit moment helaas nog geen trainer gevonden, maar hier wordt hard aan gewerkt. Mocht je dit zelf graag willen of ken je iemand die dit zou willen doen, neem contact op met de TC coördinator, Paul van der Ploeg.
Dit kan via 06-14301838 of paulvanderploeg@hotmail.com

TC onderbouw SV Argon