Nog een kampioen bij basketball: MU-18

17 april, 2024

Na maanden van hard trainen heeft het MU-18 team van SV Argon basketball de kroon op hun werk gezet door het kampioenschap te veroveren.

Van de allereerste sprongbal tot aan de laatste wedstrijd was het een test van hun balvaardigheden en doorzettingsvermogen. De teams in de competitie waren zeer aan elkaar gewaagd en daardoor moesten de jongens elke wedstrijd alles geven.
Maar keer op keer stond er een team dat obstakels overwon en liet zien dat het over vechtlust beschikt. De laatste wedstrijd moest gewonnen worden om het niet op een beslissingswedstrijd aan te laten komen. Na een zenuwachtig begin begon de aanval steeds beter te lopen. Het publiek werd getrakteerd op prachtige scores. Met ongekende passie en wilskracht werd er verdedigd. Hierdoor werd er welverdiend met 52-48 gewonnen.

Gefeliciteerd jongens, jullie zijn ware kampioenen!