Penalty Toernooi 2024 weer een groot succes

04 mei, 2024

Het door Oranjevereniging Mijdrecht en SV Argon georganiseerde Koningsavond Penalty Toernooi 2024 was weer een groot succes.

Maar liefst 315 deelnemers wisten de weg naar het sportpark aan de Hoofdweg in Mijdrecht te vinden. Om 19:00 uur werd de aftrap verricht door de Kinderburgermeesters van De Ronde Venen, Myrthe en Bastiaan, waarna alle deelnemers in verschillende categorieën de keepers van SV Argon onder schot namen.

Het massaal toegestroomde publiek kon onder een stralende zon genieten van de sportieve prestaties van de diverse penalty deelnemers. De prijsuitreiking vond plaats in de kantine, waar vervolgens vanaf 21:00 uur het Oranje feest losbarstte met zanger Peter Memphis en DJ Erik als stralende middelpunten. Een speciaal woord van dank aan Myrthe en Bastiaan, Fresh Licht en Geluid, Oranjevereniging Mijdrecht, SV Argon en de diverse vrijwilligers die dit mooie evenement mogelijk hebben gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Organisatie Koningsavond Penaltytoernooi

Fotoalbums vindt u hier en hier