Triest nieuws

04 mei, 2024

Ons bereikte het trieste bericht dat op de leeftijd van 89 jaar Henk van der Laan na een kort ziekbed is overleden. Twee weken geleden stond hij nog, zoals altijd, als geïnteresseerd toeschouwer bij de wedstrijd van het tweede elftal te kijken waarin twee kleinzoons spelen, hij volgde het team zoveel als hij maar kon.

Henk heeft de club, zowel privé als zakelijk via zijn architectenbureau, sinds de oprichting een warm hart toegedragen en als sponsor gesteund. Via zijn voetballende zoons en later dus de kleinzoons werd alles gevolgd en zo nodig van opbouwend commentaar voorzien, terwijl in de loop van de jaren ook verschillende tekeningen van de tekentafel gekomen zijn waarvan we op dit moment het laatste exemplaar voor hebben liggen betreffende de (ver)nieuwbouw van ons clubhuis.

We wensen zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en verdere familie de kracht toe om dit toch plotse verlies te kunnen dragen.

Informatie over het afscheid kunt u op bijgaande kaart lezen.