Kledingcontractnieuws

11 mei, 2024

Chef-kok André Gerrits van 't Amsterdammertje in Loenen aan de Vecht gastheer voor contractspartijen van onze nieuwe Argon clubkleding.

Met ingang van het komende seizoen zullen alle leden van onze vereniging de komende jaren er tip top bijlopen in kleding met bijbehorende artikelen van Robey Sportswear.

Een vurige wens van velen komt hierdoor in vervulling en dankzij diverse sponsoren is dit mogelijk gemaakt. Onze enorme dank gaat uit naar Liquid Rubber, Van Schie, Walraven, Alpla Nederland, Van Walraven, Amstarr VVE Beheer, Zeeuw & Zeeuw, WSG Totaal Onderhoud en Twinsport.

Om onze dank richting de clubkleding sponsoren niet alleen in woorden uit te brengen maar ook op een andere wijze handjes en voetjes te geven hebben wij André Gerrits van restaurant 't Amsterdammertje bereid gevonden om in zijn restaurant een delegatie van sponsoren, Bestuur en Commissie Sponsorzaken te ontvangen en hen namens 't Amsterdammertje te voorzien van alles waar André en zijn team voor staat. Culinaire hoogstandjes in combinatie met een zeer sfeervolle ambiance zijn de ingrediënten voor een bijzondere ervaring.

Ter ere van het 15-jarig bestaan wordt in de loop van het jaar een biografisch kookboek uitgegeven. Het boek bevat 45 originele recepten en biedt een uniek kijkje in het leven en in de met een Michelin-ster bekroonde keuken van André, in één van de beroemdste restaurants in Nederland. Van innovatieve smaakcombinaties tot klassieke favorieten, het boek staat boordevol inspirerende recepten voor de culinaire liefhebber. Slechts 250 exemplaren worden persoonlijk gesigneerd door André zelf. Interesse in een dergelijk exemplaar? Wees er snel bij en pre-order. Voor meer informatie kunt u kijken op www.restaurantamsterdammertje.nl

Op de website is overigens heel veel meer informatie te vinden zoals de verwijzing naar het Bistrotel 't Amsterdammertje in Nieuwersluis ( www.bistrotelamsterdammertje.nl ) een andere toplocatie van André waar ook overnachten mogelijk is. En daarnaast heeft André ook nog een delicatessenzaak genaamd Marché 't Amsterdammertje. Een zaak waar je geweest moet zijn.

Onderstaand alle gegevens van de diverse zaken:

Restaurant 't Amsterdammertje, Rijksstraatweg 119 Loenen aan de Vecht, tel 0294-234848, mail info@restaurantamsterdammertje.nl

Bistrotel 't Amsterdammertje, Rijksstraatweg 35 Nieuwersluis, tel 0294-745833, mail info@bistrotelamsterdammertje.nl

Marché 't Amsterdammertje, Grutterstraat 19 Loenen aan de Vecht, tel 0294-745831, mail info@marcheamsterdammertje.nl