Vakantiegroet van de voorzitter

18 juni, 2024

Zoals tijdens de ALV met u gedeeld, is onze club weer een mooie vereniging aan het worden. Er wordt met man/vrouw uit alle macht gewerkt aan alle aspecten welke staan voor een goed werkend beleid. Dit doen we samen met onze leden, vrijwilligers en bestuurders, even een terugblik..

• Dit jaar heeft onze kleding/materialen commissie een gigantische job uitgevoerd: al onze spelende leden in een nieuw Robey tenue waarvan de maten zijn gemeten, geïnventariseerd, en aangeboden worden aan het begin van het nieuwe seizoen. Wat een prachtige uitstraling zal dat geven.
  • Er zijn diverse pilot's gestart om ons voetbalbeleidsplan verder te ontwikkelen. Samen met onze nieuw hoofd jeugdopleidingen ligt er veel focus op onze jeugd.
  • Onze evenementencommissie heeft samen met de barcommissie voor het eerst weer sinds 10 jaar een heus voetbaltoernooi bij Argon gerealiseerd, 26 teams namen hieraan deel.
  • Ons 2e elftal senioren heeft zich op magistrale wijze weten te handhaven in de hoofdklasse door thuis met 4-3 te winnen van Ajax in de laatste beslissende wedstrijd.
  • Onze medische commissie is sterk in ontwikkeling.
  • "Sportief Argon”, ook wel bekend als de “normen en waarden commissie" gaat van start, de integriteit van SV Argon als veilige sportvereniging wordt hiermee geborgd.
  • We hebben een heus wedstrijdsecretariaat. Denk aan uitgifte sleutels, indeling kleedkamers, veldindeling en scheidsrechters.
  • Scheidsrechters waarbij voor de jeugd er een stoere samenwerking is opgezet om met de bovenbouw de onderbouw te fluiten.
  • Onze barcommissie heeft een enorme stap vooruit gezet, door het gerichte beleid en de toename van nieuwe vrijwilligers die het mogelijk maken om onze omzet te laten toenemen door middel van meer activiteiten in ons clubhuis.
  • Ons sportcomplex is altijd weer netjes schoon, kleedkamers, toiletten doucheruimten, onze velden wedstrijdgereed, het onderhoud up to date met dank aan onze facilitaire commissie.
  • Er is een nieuw vrijwilligerscommissie in wording.
  • Onze sponsorcommissie heeft enorme stappen gezet en de sponsor resultaten zijn sterk toegenomen, dit alles met extra mankracht en een sterke teamgeest. Vele sponsorcontracten zijn gerealiseerd, waaronder ook de shirtsponsors.
  • Onze basketbal heren 1 is gepromoveerd en men heeft er weer leden bij.
  • We zijn gestart met het werven van bedrijven en particulieren, middels ons obligatieplan om mee te investeren in de (ver)nieuwbouw van ons clubhuis.
  • De plannen om met de nieuwbouw aan te vangen in oktober dit jaar zijn zeer reëel. Ook hier wordt heel hard gewerkt om deze enorme klus te realiseren en in goede banen te leiden. Het zal, met al het bovengenoemde, een mooie uitstraling brengen. De enorme hoeveelheid aan activiteiten welke alleen tot stand kunnen komen door uw inzet als vrijwilliger van onze SV Argon!!

U begrijpt het, onze vereniging wordt gedragen door onze vrijwilligers, zonder is er geen voetbal mogelijk, mijn waardering is daarom ook groot en wij willen dit extra benadrukken: op 30 augustus staat weer een mooie vrijwilligersavond gepland. Ik nodig dan ook alle vrijwilligers hierbij van harte uit om aanwezig te zijn.

Rest mij u namens ons bestuur een mooie, fijne en veilige vakantie toe te wensen. Ik zie jullie allemaal graag weer op ons sportcomplex eind augustus.

Met vriendelijke groet,
Michiel