Contractverlenging Liquid Rubber Europe

25 juni, 2024

SV Argon kondigt met trots aan dat het sponsorcontract met Liquid Rubber Europe voor nog eens vier jaar is verlengd. De naam van Liquid Rubber zal tot en met het seizoen 2027-2028 prominent voorop het shirt blijven prijken. Deze verlenging benadrukt de sterke band tussen de club en haar trouwe sponsor.

Wederzijds vertrouwen
Voorzitter Michiel van Aken van SV Argon sprak zijn dankbaarheid uit: "Wij zijn ontzettend blij dat we de samenwerking met Liquid Rubber Europe kunnen voortzetten. Hun steun heeft ons de afgelopen jaren enorm geholpen en we kijken uit naar de komende vier jaar. SV Argon is een club met een rijke historie en een sterke community. Wij zijn trots dat de naam Liquid Rubber de komende jaren niet alleen bij selectieteams te zien zal zijn, maar voor op alle shirts van alle spelers afgebeeld zal staan. De betrokkenheid van Liquid Rubber bij onze vereniging staat ons na aan het hart."

shirt-nw.jpg

Investering in de toekomst
Met de verlenging van het sponsorcontract kan SV Argon verder investeren in de club, van betere faciliteiten voor de spelers tot een boost voor de jeugdopleiding en maatschappelijke projecten. Van Aken: "Dankzij de steun van o.a. Liquid Rubber Europe kunnen we onze toekomstplannen realiseren en onze rol als maatschappelijke club versterken."

Historie van succes
SV Argon en Liquid Rubber Europe hebben een jarenlange succesvolle samenwerking. De sponsoring heeft bijgedragen aan de professionalisering van de club, die komend seizoen in de 2-de Klasse zal spelen.

Feestelijke ondertekening
De officiële ondertekening van het verlengde sponsorcontract vond plaats in het clubhuis van SV Argon, met bestuursleden en vertegenwoordigers van Liquid Rubber Europe aanwezig. De sfeer was feestelijk en optimistisch, met iedereen die uitkijkt naar de voortzetting van de succesvolle samenwerking.

SV Argon en Liquid Rubber Europe zijn klaar voor een succesvolle toekomst, zowel op het veld als daarbuiten.