Van Walraven en Argon verlengen samenwerking

28 juni, 2024

Met gepaste trots heeft Argon de samenwerking met Henk van Walraven van het bedrijf Van Walraven, gevestigd aan de Nijverheidsweg 26 in Mijdrecht, verlengd. Onderdeel van deze verlenging is het feit dat de komende 4 jaar de naam Van Walraven prominent aanwezig zal zijn op de nieuwe Robey kledinglijn zijnde de kledinglijn die voor alle leden ter beschikking wordt gesteld.
shirt-nw(1).jpg
Van Walraven is sinds 1968 een groothandel in infra- en installatieproducten. Het assortiment is groot en veelzijdig. De producten zijn geschikt voor zowel woning- en utiliteitsbouw als voor GWW en industrie. Met meer dan 60.000 producten, 40.000 m2 terrein en 15 vestigingen wordt zorg gedragen voor een optimale en diverse voorraad.

Kwaliteit staat bij Van Walraven voorop. Naast het leveren van producten verleent het bedrijf technisch advies en diverse andere aanvullende diensten zoals Van Walraven Prefab, mobiele magazijnen, directe service, huuropties en maatwerkplannen.

Het van oudsher familiebedrijf heeft ruim 400 medewerkers verspreid over heel Nederland. Met 15 vestigingen door het land, een winkel voor werkkleding en PBM en het hoofdkantoor in Mijdrecht. Veel leden van Argon mogen onderdeel uitmaken van het bedrijf hetgeen de onderlinge betrokkenheid meer dan goed weergeeft. Bij Van Walraven voel je je direct thuis. De gemoedelijke werksfeer creëert een comfortabele omgeving waarin elke collega even belangrijk is. Er is geloof in open communicatie en samenwerking om elk probleem op te lossen.

Onlangs heeft de ondertekening van het sponsorcontract tussen Van Walraven en Argon plaatsgevonden. Getuige de foto zijn zowel Henk van Walraven, voorzitter Michiel van Aken, penningmeester Fred Eindhoven en accountmanager Peter Schoonderwoerd bijzonder in hun nopjes met de verlening van de sponsorafspraken.

Walraven is gevestigd aan de Nijverheidsweg 26 te Mijdrecht en de website is www.vanwalraven.com