Walraven en Argon blij met nieuw kledingsponsorcontract

30 juni, 2024

Onlangs heeft de ondertekening van het kledingsponsorcontract tussen Walraven en Argon plaatsgevonden. Dit heugelijke feit vond plaats in de bestuurskamer in aanwezigheid van Pelle en Sandy van Walraven, voorzitter Michiel van Aken, penningmeester Fred Eindhoven en dit alles onder toeziend oog van accountmanager Peter Schoonderwoerd.

De komende 4 jaar zal de naam Walraven prominent aanwezig zijn op de nieuwe Robey kledinglijn die mede dankzij Walraven beschikbaar wordt gesteld voor alle leden van onze vereniging.

shirt-nw(2).jpg

Walraven is al jaren een zeer betrokken sponsor bij Argon en hier is Argon super trots op. Walraven werd opgericht in 1942. De oprichter, de overgrootvader van de huidige CEO, was een uitvinder met een passie voor eenvoudige en slimme oplossingen. En nu, meer dan 80 jaar later, zijn ze een wereldwijd actieve organisatie in de installatiebranche en nog steeds gedreven om simpele, maar slimme productsystemen te ontwikkelen. Met hun brede productassortiment en jarenlange expertise kunnen ze complete oplossingen bieden voor ieder project, hoe groot of complex ook.
De producten zijn klein ten opzichte van de potentiële grote projecten waar ze in worden gebruikt. Maar het zijn de kleine onderdelen die het verschil kunnen maken. Doordat ze goed doordacht zijn en op slimme wijze geproduceerd en geleverd worden, zijn hun productsystemen zowel tijdbesparend als duurzaam en maken ze het leven van installateurs over het algemeen een stuk makkelijker en effectiever.

Walraven typeert zichzelf als een multinational met een hart
Hoewel ze producten produceren, gaat het bij Walraven vooral om mensen. Daarom willen ze een duurzaam verschil maken door het opbouwen van een multinational met een hart. De kern is om altijd over de lange termijn te denken en als familiebedrijf is dat heel natuurlijk. Ze geven om hun medewerkers, hun innovators, hun familie, en ze geven om hun klant. Het werk elke dag en op elk niveau effectiever maken is wat ze drijft. Daarom gebruiken ze hun expertise om slimme oplossingen te ontwikkelen die elke dag waarde toevoegen. Dat is waarom professionals wereldwijd kiezen voor Walraven. Of het nu gaat om het bouwen van een starterswoning of een wolkenkrabber.
Walraven is gevestigd aan de Industrieweg 5 te Mijdrecht en de website is  www.walraven.com