Argon blauw kleurt Oranje

11 juli, 2024

Na wederom een zeer geslaagde Oranje-avond met dito resultaat in de wedstrijd tegen Turkije afgelopen zaterdag hebben een aantal Argonauten het initiatief genomen om het naar meer te laten smaken.

Kartrekker Yourick Fokker heeft Peter Winters van Wintours (www.wintours.nl) bereid gevonden om af te reizen naar Dortmund om het “oranje-gevoel” nog meer te beleven.

Met een bus vol Argonauten vertrokken wij woensdagochtend vroeg om na een gedegen grenscontrole de eerste ervaringen met de stad Dortmund op te doen.

Wat we daar hebben meegemaakt is onvergetelijk. Een stad met voornamelijk alleen maar Oranje gezinde supporters die op menig plein, park of kroeg te vinden waren en hebben zorgdragen voor een giga feeststemming.

Alhoewel het eindresultaat tegen de Engelsen niet was zoals gehoopt kunnen we toch vaststellen dat het een dag was om nog lang bij stil te staan.

Mooi om te zien dat de onderlinge betrokkenheid binnen onze vereniging ook op deze wijze invulling krijgt.

Speciaal woord van dank aan Yourick en Peter.