Bericht van de kleding commissie

21 juli, 2024

Beste Argonauten, hoewel het seizoen 2023/2024 al weer een paar weken achter ons ligt, zijn de Kleding Commissie en de Materiaal Commissie de afgelopen weken juist druk geweest met de voorbereidingen van het seizoen 2024/2025. Iedereen kijkt er enorm naar uit om straks de nieuwe Robey kleding uit te reiken.

Voor wat betreft de kleding voor de spelers, deze zullen wij in verschillende fases gaan aanleveren, waarover wij jullie op een later moment in meer detail zullen informeren.

Het uitreiken van de persoonlijke sets kleding voor de trainers en het materiaal voor de teams staat gepland op de volgende data:

• Donderdag 8 augustus van 19:00 – 21:00
  • Zaterdag 10 augustus van 10:00 – 15:00
  • Donderdag 15 augustus van 19:00 – 21:00

Laat even weten op materiaalcommissie@svargon.nl wanneer je komt, zodat we daar rekening mee kunnen houden en zoveel mogelijk kunnen voorbereiden.

Tijdens deze uitreiking ontvangen de trainers hun persoonlijke set kleding, alsmede sleutels, ballen, hoedjes, hesjes, etc. Zowel kleding als materiaal wordt per trainer geregistreerd in ons Kledingregistratiesysteem en er zal voor ontvangst persoonlijk moeten worden getekend. Tevens zal een borg van EUR 20 moeten worden betaald voor sleutels, betaling kan digitaal doormiddel van een QR code.

We proberen alle teams te voorzien van een goede set materiaal. Mocht er toch iets ontbreken, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Met name de kwaliteit van de ballen is een punt van aandacht voor ons allen. Er wordt gekeken hoe het klimaat in het ballenhok beter te reguleren, wat de levensduur van de ballen hopelijk ten goede gaat komen. Kapotte of lekke ballen kunnen gedurende het seizoen worden omgeruild. De trainer is gedurende het seizoen verantwoordelijk voor het aan hem/haar toebedeelde materiaal. Aan het einde van het seizoen zal al het materiaal moeten worden ingeleverd. Eventueel ontbrekend materiaal (met name ballen) zal dienen te worden vergoed.

Alle Robey kleding is inmiddels binnen en is voor Argon op afroep beschikbaar. Dit geldt helaas niet voor de customized Robey wedstrijdshirts. De verwachting is dat deze in de week van 2-6 september bij Argon binnenkomen, waarna wij direct overgaan tot uitlevering aan de spelers op vrijdag 6 en zaterdag 7 september. Mochten de teams eerder (oefen)wedstrijden spelen, dan zal dit gedaan moeten worden in de bestaande tenues. Mocht dit tot uitdagingen leiden, laat het ons weten op kledingcommissie@svargon.nl. Er zijn slechts een beperkt aantal reserve shirts beschikbaar.

Voor nu allemaal alvast een mooie zomervakantie toegewenst!

Met vriendelijke groet

Kleding Commissie en Materiaal Commissie