Jubileumjaar basketball

30 augustus, 2024

Op zaterdag 7 september viert Argon basketball de opening van haar 50-jarig jubileumseizoen. Om de aftrap van dit bijzondere jaar van start te laten gaan, heffen wij om 17.00 uur het glas met elkaar.

3x3 toernooi
Maar voordat wij dit doen beginnen wij de dag om 11.00 uur met een 3x3 basketball toernooi voor jong en oud op het Argon terrein.

Op deze dag verwelkomen wij graag alle leden, oud-leden en basketball fans. Ook als je niet speelt ben je van harte welkom om het spektakel te aanschouwen of gezellig een drankje te komen doen. Er is muziek en de bar is de hele dag geopend.

Ben je nieuwsgierig en heb je zin om mee te doen? Mis deze kans dan niet en schrijf je in door te klikken op onderstaande link van Tournify.

• team 3-5 spelers
  • inschrijfgeld : € 30 per team
  • geen ervaring vereist
  • vergeet niet je teamspirit mee te nemen

Datum: 7 september
Aanvang 3x3 toernooi: 11.00 uur
Aftrap jubileumseizoen: 17.00 uur

Volg ons ook op social media instagram of deze website

Het bestuur van sv Argon kijkt ernaar uit om samen met jullie dit jubileum te vieren en er een sportieve dag van te maken!