Afscheidswedstrijd Mark van der Maarel

26 augustus, 2024

Op zondag 8 september 2024 organiseert FC Utrecht een afscheidswedstrijd voor Mark van der Maarel. Nog één keer trekt Mark zijn voetbalschoenen aan om samen met allemaal oud-teamgenoten van FC Utrecht zijn laatste wedstrijd in Stadion Galgenwaard te voetballen.

Zoals velen zullen weten heeft Mark van der Maarel in de beginjaren van zijn lange carrière in de jeugd van SV Argon gespeeld. Van de F-pupillen tot de B-junioren maakte hij deel uit van alle selectieteams en via de jeugd van HFC Haarlem heeft hij een prachtige carrière bij FC Utrecht gehad. Hier zijn wij als SV Argon uiteraard enorm trots op!

Namens FC Utrecht kunnen wij alle leden van SV Argon het aanbod doen om voor €5,- deze wedstrijd te bezichtigen. Kaartjes kan je kopen via deze speciale link: www.fcutrecht.nl/maarelsvargon

En hier kan je zien welke spelers er mee zullen gaan doen aan deze afscheidswedstrijd. Onder andere: Jens Toornstra, Cedric van der Gun, Mike van der Hoorn, Yassin Ayoub, Nick Viergever, Ramon Leeuwin, Jacob Mulenga, Urby Emanuelson, etc.

Het zou leuk zijn als veel Argonauten deze wedstrijd live bijwonen. Zeker voor zijn teamgenoten uit het begin van zijn voetballoopbaan een mooie gelegenheid voor een reünie, toch?