Triest nieuws

27 augustus, 2024

Het is onze droeve plicht om u te informeren dat jongstleden zaterdag ons Lid van Verdienste Jan Dekker op de leeftijd van 73 jaar plots is overleden.

Jan kwam zoals zovelen via een voetballende zoon in contact met onze vereniging en met een verleden als vrijwilliger en bestuurslid in zijn vorige woonplaats betekende dit al snel aansluiten als jeugdleider. Sindsdien heeft hij op vele vlakken zijn inzet voor de club getoond, want ook als scheidsrechter werd er een beroep op hem gedaan, hij was vele jaren lid van de onderhoudscommissie en nam ook jarenlang de taak van consul op zich om vroeg op zaterdagmorgen te beoordelen of de velden bespeeld konden worden. Het is dan ook niet meer als logisch te noemen dat hij tot Lid van Verdienste werd benoemd.

De laatste maanden had Jan wat gezondheidsproblemen en hij was in afwachting van een ingrijpende operatie, helaas heeft dat niet meer plaats mogen vinden. We zullen in Jan een prima mens, een goede collega en een voortreffelijke vrijwilliger gaan missen. Maar dat gemis valt in het niet bij het verlies dat zijn vrouw Margriet, kinderen, kleinkinderen en verdere familie hebben geleden.

Wij wensen hen alle sterkte en kracht toe om dit verlies te kunnen dragen.

Informatie over het afscheid vindt u op bijgaande kaart.