Argon Robey kleding te koop in Winkel Intersport-Twinsport

04 oktober, 2024

MOOI NIEUWS

Een eerste gedeelte van de SV Argon Robey collectie is vanaf nu ook te koop bij Intersport Twinsport in Uithoorn.

Er zijn o.a. diverse kleuren gripkousen, trainingssets Navy Blue, trainers-sets Black, inloopshirts Sky Blue, Polo’s, truien en trainingspakken Navy en Black tegen een mooie 25% ledenkorting t.o.v. de adviesprijs te koop.

Let wel, verkoop hier is alleen voor extra kleding met enkel een Argon logo, vervangingen voor artikelen met sponsoruitingen kunnen enkel en alleen via de kledingcommissie aangeschaft worden, denk eraan dat je deze presentatiekleding dan ook op de speeldagen aan hebt.

We verwachten dat met een paar weken ook de speciale SV Argon-Robey leden-webshop gelanceerd zal worden zodat eenieder ook met de speciale 25% Argon ledenkorting daar vanuit huis kan kopen en thuis laten bezorgen.

Intersport Twinsport Uithoorn

Winkelcentrum Zijdelwaard

Zijdelwaardplein 56a, 1422 BV Uithoorn

De komende periode zal het assortiment in de winkel verder worden uitgebreid.

Bij vragen, opmerkingen of suggesties, schroom niet contact op te nemen met de Kledingcommissie op kledingcommissie@svargon.nl