Pannakooi verhuisd

10 oktober, 2024

Met het oog op de naderende nieuwbouw van onze kantine heeft de pannakooi alvast zijn nieuwe stek gekregen en wel tussen veld 3 en het nieuwe veld 4.

Sinds jaar en dag zijn onze leden actief met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Elk jaar is er weer een nieuw doel voor een gedeeltelijke besteding van de opbrengst. In het verleden zijn er o.a. al smartgoals, een voetbaltafel en een pannakooi aangeschaft. Ook jaargang 2024 heeft de organisatie van de clubactie een mooi bestedingsdoel: een voetvolleybalveldje naast de huidige locatie van de pannakooi bij veld 3/4.

Onze bijzondere dank aan de heren Jelle de Boer en gebroeders Marcel en Dennis van Schaik die de pannakooi voor ons hebben verhuisd.

Namens de organisatie Grote Clubactie SV Argon,

PS: tot 25 oktober a.s. verkopen onze leden grote clubactie loten, U doet toch ook mee?!