Eerste sponsorevent van het seizoen geslaagd

16 oktober, 2024

Op 10 oktober 2024 vond het eerste sponsorevent van SV Argon plaats. Met een gemêleerd gezelschap bestaande uit sponsoren en vrijwilligers van Argon werden drie prominente lokale bedrijven bezocht: ALPLA Nederland, Rekri Timmerfabriek en Aannemersbedrijf Krimp.

De avond begon bij ALPLA Nederland, wier naam sinds dit seizoen op de mouw van alle wedstrijdshirts prijkt. De bezoekers werden hartelijk verwelkomd en getrakteerd op een introductie in de wereld van verpakkingen en de ontwikkelingen op het gebied duurzaamheid en innovatie. Er werd tevens speciaal stilgestaan bij het vooruitstrevende HR-beleid om ALPLA als een aantrekkelijke werkgever te positioneren. Tenslotte werd tijdens de rondgang met trots hun geavanceerde en geautomatiseerde productieprocessen gedemonstreerd, die – als onderdeel van de 3-ploegendienst – nog gewoon in productie waren.

Vervolgens verplaatste de groep zich naar Aannemersbedrijf Krimp en Rekri Timmerfabriek. Deze twee jarenlange sponsoren (en leden) van Argon hosten gezamenlijk het vervolg van de avond. Daarbij werd een boeiende combinatie voorgeschoteld van service gerichtheid en communicatie met de klant enerzijds alsmede de toepassing van computergestuurde productieapparatuur en een nagenoeg nieuwe en volledig geautomatiseerde verfspuitrobot anderzijds. Speciaal voor dit bezoek werd de productie doorgezet om de werking hiervan “live” te kunnen aanschouwen. Hiermee werd een inspirerend beeld geschetst hoe technologische ontwikkelingen ingepast kunnen en moeten worden in deze sector.

Gewoontegetrouw was er ter afsluiting van de avond gelegenheid voor een drankje en een hapje. En konden de aanwezigen weer eens gezellig bijpraten en reflecteren op de geboden hightech, HR benaderingen en klantgerichtheid.

We danken iedereen van ALPLA Nederland, Aannemersbedrijf Krimp en Rekri Timmerfabriek die deze bijzonder interessante en genoeglijke avond mogelijk hebben gemaakt. En we zien u graag weer op ons volgende event.