Enorme eindsprint obligatieplan

16 oktober, 2024

Het obligatieplan ten behoeve van het vernieuwen van de accommodatie heeft een enorme eindsprint getrokken. Waar gehoopt werd op een inleg van 250.000 euro is inmiddels al voor meer dan 260.000 euro bijeengebracht. “Inschrijven kan nog steeds”, stelt penningmeester Fred Eindhoven. “Als meer geld in dit plan wordt ingelegd, hoeven we minder bij de bank te lenen.”

Fred spreekt vol trots over het succesvolle obligatieplan. “Donaties kwamen soms uit heel onverwachte hoek”, vertelt hij enthousiast. “Het betreft bovendien een mooie mix van particulieren en bedrijven. Wel bijna allemaal lokaal. Dat laat zien dat onze club maatschappelijke impact heeft hier in de regio en dat veel mensen daar een bijdrage aan willen leveren. Daar mogen we als club heel trots op zijn.”

Het obligatieplan had een trage start, maar kreeg een razendsnelle eindsprint. “Misschien halen we nu de 300.000 euro wel”, reageert Fred enthousiast. “Voor ons als club zou dat enorm gunstig zijn; hoe meer geld in het obligatieplan wordt ingelegd, des te minder hoeven we te lenen. Naast deelname aan het obligatieplan is het uiteraard ook mogelijk een eenmalige bijdrage te doen. Alle beetjes helpen! Doet u ook mee?’’